Skuteczny blog firmowy – audyt i przewodnik

teksty seo blog

Dobrze prowadzony blog firmowy przyciąga klientów z wyszukiwarki jak magnes, daje im odpowiedzi na nurtujące pytania, pozwala na nawiązanie bliższej relacji z marką i zbudowanie zaufania. To wszystko brzmi pięknie. Jednak, jeśli po kilku wpisach opublikowanych na firmowych stronach, zaczyna wiać nudą, nie uda się osiągnąć wszystkich, założonych celów. Na szczęście mam na to proste rozwiązanie.

Za mało czasu, za mało pomysłów, brak wizji – gdzie leży błąd?

Ile razy zdarzało Ci się uruchamiać firmowego bloga, ale po kilku opublikowanych wpisach brakowało Ci czasu na regularne działania? Może udało Cię się przyciągnąć uwagę klientów na chwilę, ale później, nie było już wiadomo, o czym pisać i skąd czerpać zdjęcia? Właśnie z takimi problemami często zgłaszają się do mnie klienci. Chcą zamówić u mnie teksty na blog, by szybko uzyskać efekty i wesprzeć działania SEO. Wtedy oferuję im nie tylko pakiet wpisów, bo to rozwiązanie doraźne, a nie zawsze możliwa jest długoterminowa współpraca.

Sposób na teksty na firmowym blogu – gotowy przewodnik z podpowiedziami SEO

W praktyce, gdy masz firmę, brakuje Ci czasu, by zastanawiać się nad tym, jakie tematy na blog wybrać i na jakie słowa kluczowe postawić w tekstach. Gdy klient zgłasza się do mnie z takim problemem, na początku proponuję mu audyt działań na firmowym blogu. Analizuję opublikowane treści i przygotowuję wytyczne do dalszych działań. W ten sposób powstaje gotowy przewodnik do pisania na firmowym blogu:

  • z pakietem pomysłów na tematy z dobranymi do nich słowami kluczowymi
  • z wytycznymi – jak długie powinny być teksty, do kogo powinny trafiać i jaką powinny mieć strukturę
  • z odpowiedzią na pytanie – skąd legalnie czerpać zdjęcia wysokiej jakości na blog

Dla kogo stworzyłam przewodnik?

📌Dla firm, któe chcą same pisać na swój firmowy blog, ale brakuje im pomysłu na tematy i jasnych wytycznych np. w kwestii SEO.
📌Dla każdego, kto chce zwiększyć skuteczność działań na firmowym blogu, ale nie wie, jaki obrać kierunek działań.
📌Dla firm, które dopiero ruszają z firmowym blogiem i chcą od początku działać skutecznie.

jak pisać na blog firmowy?

jak pisać na blog firmowy?

Zamów gotowy przewodnik – jak pisać na firmowy blog

Podliczyłam, że pomagam firmom w tworzeniu treści na ich blogi od blisko 5 lat, a gdyby wziąć pod uwagę moją etatową pracę – nawet dłużej. Chętnie, więc podzielę się wiedzą z firmami, które niekoniecznie chcą zamawiać duże pakiety na teksty, ale są zainteresowane pisaniem we własnym zakresie.

Jestem pewna, że gotowy przewodnik – jak pisać na firmowy blog – jest niezastąpionym narzędziem, gdy chcesz samodzielnie prowadzić blog w swojej firmie lub jeśli chcesz zlecić te działania podwykonawcom.

Dzięki indywidualnie dobranym i spisanym wytycznym, a także gotowym pomysłom na tematy zyskujesz gotową „instrukcję”, według której możesz skutecznie działać na swoim firmowym blogu. Nie zapomnisz więcej o słowach kluczowych, nie będziesz szukać pomysłów na tematy i nie musisz zastanawiać się, jak powinien wyglądać tekst, a także skąd wziąć ładne zdjęcia. Mój przewodnik pomoże Ci usprawnić proces prowdzenia bloga i da jasne wytycznejak pisać.

Limitowana czasowo promocja cenowa

Co ważne, dla pierwszych 10 zamówień na audyt i przewodnik blogowy przygotowałam promocyjną cenę. Za 250 zł otrzymasz:

  • przewodnik, a raczej narzędzie, które opracuję dla Ciebie na podstawie audytu
  • instrukcje jak pisać na blog firmowy z uwzględnieniem zasad SEO i skąd czerpać zdjęcia
  • 20 gotowych pomysłów na tematy z dobranymi słowami kluczowymi do umieszczenia w tekstach.

Jeśli chcesz, bym przygotowała dla Ciebie blogowy przewodnik lub masz pytania, napisz do mnie: agata.adamczewska@copyforcorpo.pl

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *